Klantenservice
Hoe kan ik bestellen?
Bestelling
Het bestellen via onze webwinkel is alleen mogelijk als bedrijf. Bent u een particulier vraag dan naar onze producten bij uw bloemist.
Hoe kan ik betalen?
De betaling van uw bestelling verloopt via een beveiligde verbinding, waardoor u zich geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van uw gegevens.
Met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
Maakt u gebruik van internetbankieren bij bijvoorbeeld ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
iDeal is een gemakkelijke manier van betalen op internet, heeft u internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank? Dan heeft kunt u kosteloos gebruik maken van iDEAL.
Hoe kan ik een product retourneren?
Mocht het bestelde artikel niet naar u wens zijn, dan kun u het binnen 8 dagen na ontvangst aan ons terugsturen.
De retourprocedure is als volgt:
Retourneren dient aan ons gemeld te worden per e-mail of telefoon. Wij verzoeken u uw adresgegevens en klantgegevens compleet met telefoonnummer hierbij te vermelden. De kosten en de verantwoording voor de retourzending zijn voor de verzender van het pakket.
Binnen 48 uur na ontvangst van het pakket ontvangt u van ons een e-mail als bevestiging.
Wij boeken het reeds betaalde bedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, terug op uw rekening o.v.v. het bestelnummer.
Ons retour adres:
VivelaFleur B.V.
Tasveld 9
3342 GT Hendrik Ido Ambacht
Let op de volgende aanwijzingen:
- Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en inclusief verpakking, aangeboden te worden voor retour.
- Vergeet niet de retourbon bij uw retourzending te voegen.
- Bij afgifte van uw pakket bij een PostNL postkantoor of servicepunt ontvangt u een verzendbewijs.
Bewaar dit bewijs goed! Dit is uw bewijs dat u het pakketje hebt geretourneerd naar VivelaFleur B.V.